luni, 12 septembrie 2011

ce vrei?

un aer strain,  misterios, o sete nestapanita care suge din tine ultima farama de speranta. tu stii asta, profiti si te hranesti cu putinele si saracele sentimente pe care le mai am.  ma pierd desi imi pregatesc dinainte fiecare miscare si nu stiu cum reusesti.
pe el l'am cunoscut. foarte putin. incetase sa ma faca sa ma simt cum o faci tu.
scoti din mine prin cel mai mic por  ultimele picaturi de forta pe care le am cand vreau sa te infrunt.
pe tine nu te cunosc. nu stiu daca mai vreau. esti doar o imagine prafuita in mintea mea. esti un amestec cand tandru, cand amar. ai in tine un ocean din care vin si pleaca inimi zdrobite. ai reusit sa prinzi in clestii tai si inima mea cu care te joci crud si nepasator. simt ca avem lucruri nelamurite de pe vremea cand ne stiam. ma secatuiesti si nu sunt pregatita sa pierd din nou. vreau sa te alung, dar tu continui sa apari. e greu sa controlez ceva neasteptat si tu ai venit mai devreme. e frustrant ca  nu platesti nici un gest gresit, nu dai explicatii de nici un fel. doar te intorci si pleci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu