luni, 12 septembrie 2011

egoism ?!

perdeaua.
trasa pe jumatate.
asta m-a trezit. dar nu m-am suparat ca iar ai uitat ce te-am rugat. stiu ca nu ai facut-o intentionat.

tu.
stai pe balcon pe jumatate dezbracat. eu vin tiptil ca un copil ce se ciubareste dimineata in patul parintilor crezand ca nu-l observa nimeni. imi invalui bratele in jurul tau si iti sarut fiecare spina a sirii spinarii, incet, ca mersul unei furnici. te simt si simt cum se trezeste in tine si cea mai mica celula si vibrezi. tragi fum dupa fum, dar nu schitezi nici un gest. aceste jocuri le ador.

eu.
te sarut din nou, dar am grija sa-ti las o urma calda si usoara de respiratie pe gat. stiu ca ma lasi s-astept. dar totusi te privesc cu teama si nu-nteleg de ce intarzii.

tu.
te intorci si ma intrebi ce mi-a luat atat. eu nu-nteleg. te cert. tu pleci privirea si ma-ntrebi suparat : "ce ti-a luat atat sa te trezesti?". apoi, c-o voce joasa, aproape numai pentru tine, dar cat sa
pot descifra, spui ca intentionat ai tras perdeaua.

eu.
te privesc uimita, dar ma loveste privirea ta trista si nu suport. imi spui c-ardeai de nerabdare sa ma trezesc sa te sarut. iti zambesc. te iau in brate si nu ma dezlipesc de tine pana cand nu vei sti ca data viitoare voi fi treaza inaintea ta, ca nu cumva sa fii nevoit sa ma mai astepti.

tu tragi perdeaua.cu privirea ma chemi spre pat. ma invalui cu o imbratisare calda, dar  mi-e frica sa nu adorm. ma calmezi si-mi ceri iertare c-ai fost egoist.
adormi.

eu.
as vrea sa te ciupesc, sa te trezesti si sa ma saruti. dar stiu ca-ti place sa te privesc dormind.
ma fascinezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu